- خوبه؟ هیجانم داره بنظرم.. اگه یه نیمه ی گمشده پیدا کنی مثلن

نیمه گمشده رو بعید میدونم.. چی بود بعید نمیدونستم؟ .. یادم نیس

دلم برات تنگ شده گح:/ البته آبنبات بنفش ارجحیت داره به تو، تو انتهای جدولی

امروز نمیای بریم بیرون؟

سه رسیدم خونه

نمیرسیدی خب

خبر نداشتم که

این تاچ نیستی دیگه

تو حالت عادی تو تا شب نیستی، اونی که باید غیر عادیشو به عرض برسونه تویی نه من

من این همه عادی بودم تو به عرض رسوندی؟

من عارضم همیشه، تو نیستی دیگه، عی بی خبر بده ترینی. بی خبر بده :|

- :))))))))

بیمار خنده های توام بابا جان!

- :*

- روان نویس بنفشم خریدم. حیفم میاد بنویسم باش تموم شه

کاش طرفای خونه تون بودم لااقل میومدم خفتت میکردم

- شربت میدادم بهت. آلبالو

- آلبالو


من نمیخام کسیو دوس داشته باشم

میدونی پروژه م به کجا رسید؟ پروژه What you Wholeheartedly want

به کجا؟

- به اینجا که تو باید فال این لاو بشی. ترجیحن با یه آدم جدید؛ ینی نه که مثن طرفو قبلن ندیده باشی حتمن، ولی کراش مراش روش نداشته باشی از قبل. و اینکه میگم باید، نه که لازم داشته باشه تو سعی کنی، ولی این فاز "نمیخام کسیو دوس داشته باشم"و بذاری کنار. به دنیا عشق بورزی که طرف که اومد گارد نگیری

باشه آدمشو پیدا کنم میذارم تو برنامه هام :))

نه، نباید اول آدمشو پیدا کنی بد فازتو عوض کنی. برعکس. Let the Right One in بابا

ینی هرکی بود؟ هرکی اومد؟

میفمی طرف خودشه یا نه دیگه

- اگه مثلا لاو یه دریاچه باشه، من تو ساحلش باشم، نوک انگشت پام خیس بشه از آب دریاچه هه، من میشم یه آدم دیگه. اینو بت قول میدم. منتها دستامو بستم با طناب به اون عقبا :))

تو ساحلش نیستی اصن. هستی؟

شایدم فقط صداش به گوشم خورده، فک کردم تو ساحلشم!

من دقیقن میگم که باید بری تو ساحلش تا موج بهت بخوره دیگه.. از اون عقبا چه انتظاری داری. میدونی چه انتظاری داری؟

نه!

که انقددد طوفانی و متلاطم بشه که تو از ته دنیا خییییس آب بشی

- دیدی چه صاف زدی؟:))

خیلی صاف میزنم من اصن^^

کسی نیس انقد متلاطم بشه ، یقیناً

میشه ولی نه یهو از اول. تو تو ساحل باشی میبینی تلاطمشو، از ته دنیا که نمیبینی. منم نمیگم برو تو دریا که، همون تو ساحل پرسه بزن چیزیو از دس ندی:))

کوسه و ماهی تزئینی گیرم نیاد ، حتما خرچنگ و گوش ماهی پیدا میکنم.. سوار شیم بریم دریای رشت:))

بارون بزنه بریم شمال تی بی تی سیر و سفر

رو شیشه دون دون بزنه. لیمو بخوریم :))

آلبالو

دلم اتوبوس میخاد ، کاملا سانروف. بریم شمال، نم بارون بزنه باد موهامونو ببره یخ کنیم

چقد شمال تو پاییز خوووب باید باشه ها

خیلی خوب شاید

وای چقد دلم میخااد

میکشم قفل و بندو میبرمت یه روز. واسا حالا

واسادم. تو خیابون منتهی به ساحلم:)) داری میری ساحل بیا برم دار

- کوچه پس کوچه های منتهی به ساحل که اغلب تمیز و بکرن، خلوتن، بعضاً ترسناک. پر دخترای مومشکی با لباس سفید که پروازم میکنن. میبرمت گوش ماهی جم کنیم

غروبم بشینیم خورشیدو تو هشت دیقه طلاییش نگا کنیم، با پتو دور شونه برای محافظت در مقابل نسیم پاییزی از سمت دریا