جوری نیست که بشه راجع بهش نوشت. بارها گفته و توافق شده که هیچ‌کس نمی‌تونست-و نمی‌تونه- سکسی‌تر از کوئنِ عزیز توی Take this waltz بگه I want you, I want you, I want you. بارها گفته شده هیچ‌وقت شعری به قشنگی Hallelujah نوشته نمی‌شه. اقلن دو بار گفته بودم که اگه کوئن بمیره من دو سال از زندگی انصراف می‌دم. خب، شاید اینو دیگه غلو کرده‌بودم اما امروز وقتی جلوی پلاکِ هفت وایستاده بودم و توی سکون و سکوت صبح جمعه غرق شده بودم و لرزش ربه‌کا رو احساس کردم و برداشتمش و دیدم که مُژ اس‌ام‌اس داده که:"کوئن مرد حنا"، زیر آفتابی که به با پاییز مغایرت داشت، یه چیزی توی دلم لرزید؛ بیش‌تر از اون چیزی که از خورشید برمی‌اومد گرمم شد و گر گرفتم و دیگه حرفای خانومی که داشت راجع به روابط پیچیده خانوادگی‌شون توضیح میدادو درست نشنیدم.

آقای عزیزِ عزیز؛ دلمون برات تنگ می‌شه، دلمون برات خیلی خیلی تنگ می‌شه. Rest in peace legend.